آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

بهترین مکانیک خودرو

5 ارسال‌
5 کاربران
0 Reactions
118 نمایش‌
Ario
 Ario
(@ario)
عضو محترم Registered
عضو شده: 1 سال قبل
ارسال‌: 11
شروع کننده موضوع  

بهترین مکانیک خودرو باید دارای تخصص و تجربه کافی در تعمیر و نگهداری خودروها باشد. همچنین باید از تجهیزات و ابزارهای مدرن و مرتبط با خودروهای مختلف استفاده کند و قادر به تشخیص و رفع مشکلات فنی مختلف باشد. همچنین بهتر است مکانیک خودرو دارای مجوز مربوطه و اعتماد مشتریان باشد. در نهایت، بهترین مکانیک خودرو باید به مشتریان خود خدماتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد.

 

مکانیک های خوبی که میشناسید در گروه خودرو تخصصی ادش کنید در سایت کارفیلد هم ثبتش کنید تا دوستان در شهرهای مختلف بتونن از مهارتشون استفاده کنن


   
نقل‌قول
برچسب‌های موضوع
(@bahman)
عضو فعال Registered
عضو شده: 1 سال قبل
ارسال‌: 1
 

دوستان اگر کسی تعمیر کار ماهر کامپیوتر ماشین میشناسه معرفی کنه


   
پاسخنقل‌قول
(@akhbarkhodro)
عضو مهم Registered
عضو شده: 12 ماه قبل
ارسال‌: 4
 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش شرکت های خودرو سازی در دنیا رقایت در حوزه خودروسازی شدید شده است. هروز شامل خودروهای پیشرفته تر با تکنولوژی های جدید هستیم.

اکتر خودروهای تولیدی جدید مجهز به گیربکس های اتوماتیک هستند. گیربکس های اتومات یکی از بخش های مهم و اصلی خودرو است که در صورت خرابی به سایر قسمت های خودرو آسیب کیزند.

 جعبه دنده های اتوماتیک نسبت به گیربکس های دستی پیچیده تر و سخت تر هستند. تعمیر گیربکس اتوماتیک کار هر تعمیرگاهی نیست و در صورت مراجعه به تعمیرگاه غیر متخصص ممکن است ایرادات گیربکس چندین برابر شود.

تعمیرگاه گیربکس اتومات تک گیربکس یکی از بهترین و مجهزترین تعمیرگاه های تهران است که به صورت تخصصی و حرفه ای تعمیرات انواع گیربکس های اتوماتیک را انجام میدهد.

نمایشگاه بابک
تعمیرگاه تخصصی تک گیربکس


   
پاسخنقل‌قول
(@saadatemdad)
عضو مهم Registered
عضو شده: 6 ماه قبل
ارسال‌: 3
 

امداد خودرو سیار تهران علاوه بر امداد خودرو سایپا سعادت آباد، یکی از پرتقاضاترین خدمات سعادت امداد است. ما در امداد خودرو سیار تهران سعی نموده‌ایم تمامی خدمات یک امداد سیار را ارائه دهیم. خدمات این سرویس عبارت است از یدک کش خودرو تهران ، پنچرگیری سیار تهران ، مکانیک سیار تهران ، باطری ساز سیار ، سوخت رسانی سیار تهران و غیره. تمامی خدمات ذکر شده امداد خودرو سیار تهران با ضمانت و پشتیبانی کامل صورت می‌پذیرد. در واقع به محض برقراری تماس تلفنی با کارشناسان ما، نزدیک ترین تکنسین به سوی شما خواهد آمد تا نیاز شما را رفع نماید. همچنین با توجه به شبانه روزی بودن تمامی خدمات امداد خودرو تهران، دیگر نباید نگران خرابی ماشین در هر ساعت از شبانه روزی باشید.


   
پاسخنقل‌قول
(@picnic)
عضو فعال Registered
عضو شده: 4 ماه قبل
ارسال‌: 1
 

ما یک بار در اتوبان کرج تهران گیر کردیم از خدمات این مجموعه استفاده کردیم بد نبودن

 

ظروف یکبارمصرف
ظروف یکبارمصرف گیاهی
لیوان یکبارمصرف


   
پاسخنقل‌قول
اشتراک:
پیمایش به بالا