آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

چند مسیر جنوب ایران

1 ارسال‌
1 کاربران
0 Reactions
66 نمایش‌
Ario
 Ario
(@ario)
عضو محترم Registered
عضو شده: 1 سال قبل
ارسال‌: 11
شروع کننده موضوع  
جنوب ایران با دارا بودن جاده‌ها و مکان‌های دیدنی فراوان، یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران است. این منطقه با آب و هوای گرم و خشک، طبیعت بکر و دشت‌های گسترده، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و غارهای زیبا، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در این مقاله به بررسی جاده‌ها و مکان‌های دیدنی جنوب ایران پرداخته خواهد شد.

جاده‌های جنوب ایران

جاده‌هایی که به جنوب ایران می‌رسند، از شمال به سمت جنوب، از شهرهایی مانند اصفهان، شیراز، یزد و کرمان گذر می‌کنند. این جاده‌ها به دلیل چشم‌اندازهای زیبا و جاذبه‌های گردشگری، برای گردشگران ایرانی و خارجی جذابیت دارند.

جاده‌ی یزد-کرمان

این جاده که به طول ۳۰۰ کیلومتر از شهر یزد تا کرمان می‌رود، به دلیل طبیعت بکر و چشم‌اندازهای زیبا، برای گردشگران جذاب است. در این جاده، مکان‌های دیدنی زیادی وجود دارد که می‌توان به تپه‌های نمک، دره‌ی جنگلی، روستاهای سنتی و غارهای زیبا اشاره کرد.

جاده‌ی شیراز-بندرعباس

این جاده که در طول ۵۰۰ کیلومتری از شیراز تا بندرعباس امتداد دارد، به دلیل چشم‌اندازهای زیبا و جاذبه‌های گردشگری، برای گردشگران جذاب است. در این جاده، مکان‌های دیدنی زیادی وجود دارد که می‌توان به باغ‌های گل، قلعه‌ی کنگ، جزیره‌ی هنگام، کویر لوت و شهر های دیگر اشاره کرد


   
نقل‌قول
برچسب‌های موضوع
اشتراک:
پیمایش به بالا