آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

مسیرهای شمال ایران

1 ارسال‌
1 کاربران
0 Reactions
86 نمایش‌
Ario
 Ario
(@ario)
عضو محترم Registered
عضو شده: 1 سال قبل
ارسال‌: 11
شروع کننده موضوع  

 

شمال ایران با دارا بودن طبیعت بکر، کوه‌های سرسبز و دریاچه‌های بزرگ، یکی از مناطق زیبا و جذاب برای گردشگران در ایران است. این منطقه با دارا بودن جاده‌های زیبا و مکان‌های دیدنی فراوان، آرامش و آرامشی برای گردشگران ارائه می‌دهد. در این مقاله به بررسی جاده‌ها و مکان‌های دیدنی شمال ایران پرداخته خواهد شد.

جاده‌های شمال ایران

جاده‌هایی که به شمال ایران می‌رسند، از شهرهایی مانند تهران، قزوین، زنجان و رشت گذر می‌کنند. این جاده‌ها به دلیل چشم‌اندازهای زیبا و جاذبه‌های گردشگری، برای گردشگران ایرانی و خارجی جذابیت دارند.

جاده‌ی تهران-چالوس

این جاده که به طول ۲۰۰ کیلومتر از تهران تا شهر چالوس دریاچه‌ای می‌رود، به دلیل چشم‌اندازهای زیبا و مکان‌های دیدنی، برای گردشگران جذاب است. در این جاده، مکان‌های دیدنی زیادی وجود دارد که می‌توان به دریاچه‌ی کارون، روستاهای سنتی، آبشارهای زیبا و کوه‌های سرسبز اشاره کرد.

جاده‌ی زنجان-ماسوله

این جاده که به طول ۱۰۰ کیلومتر از شهر زنجان تا شهر ماسوله دریاچه‌ای می‌رود، به دلیل چشم‌اندازهای زیبا و مکان‌های دیدنی، برای گردشگران جذاب است. در این جاده، مکان‌های دیدنی زیادی وجود دارد که می‌توان به دریاچه‌ی زرینه‌رود، روستاهای سنتی، آبشارهای زیبا و کوه‌های سرسبز اشاره کرد

 


   
نقل‌قول
اشتراک:
پیمایش به بالا