آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

مشخصات شرکت خودرو سازی لادا

1 ارسال‌
1 کاربران
0 Reactions
72 نمایش‌
reza pasban
(@reza-pasban)
عضو محترم Registered
عضو شده: 1 سال قبل
ارسال‌: 12
شروع کننده موضوع  

سلام به همه ی دوستان عزیزی که به اینجا سر زدند. من یک کارشناس خودرو ‌توی اینجا هستم که بهتان راهنمایی می‌کنم تا در مورد ماشین‌های لادا بهتر بدانید.

لادا به شرکتی ایزتاک از کشور روسیه می‌باشد که در سال ۱۹۶۶ تأسیس شد. این شرکت طرح تولید خودروهای سبک و کوپه در سال ۱۹۶۹ آغاز کرد و در سال ۱۹۷۰ مدل ۱۲۰۰ سی سی خود را معرفی نمود.

ماشین‌های لادا در سبک‌های مختلفی از جمله سدان، ون و SUV تولید می‌شوند. تأسیس شرکت لادا برای تقویت اقتصاد کشور روسیه بود و توانایی صادرات آن نیز به دنبال آن آمد. در حالی که قیمت خودروی لادا از دیگر خودروهای تولیدی در بازار قیمت کمتری داشته باشد، این خودرو زیبا و با کیفیت است.

همچنین، گسترش قطعات موتوری لادا راحت ترین بخش از موارد عرضه شده است. با وجود قطعات لادا به دلیل کیفیت بالا، قیمت آن‌ها به نسبت دیگر شرکت‌های خودرو ساز بسیار پایین تر است.

در مورد مدل‌های لادا باید به خودرو محبوب آن‌ها مراجعه کرد، زیرا هر مدل خودرو دارای مزایا و معایب خود است. اگر شما به دنبال یک خودروی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، می‌توانید به لادا نگاهی بیندازید.

امیدوارم این مطلب به شما در درک بهتری از خودروهای لادا کمک کرده باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت خودروی لادا مراجعه کنید.

 

   
نقل‌قول
برچسب‌های موضوع
اشتراک:
پیمایش به بالا