آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

چند نمونه بالای 750

1 ارسال‌
1 کاربران
0 Reactions
72 نمایش‌
reza pasban
(@reza-pasban)
عضو محترم Registered
عضو شده: 1 سال قبل
ارسال‌: 12
شروع کننده موضوع  

موتور سیکلت با حجم بیشتر از 750 سی سی در ایران از دسته موتور سیکلت های قدرتمند و برای استفاده در سفرهای بلند مسافت و مسیرهای کوهستانی مناسب است. در ایران، انواع مختلفی از موتور سیکلت با حجم بیشتر از 750 سی سی واردات و تولید می شوند که در ادامه به معرفی برخی از آن ها پرداخته می شود.

1- کاواساکی Z1000: این نوع موتور سیکلت با حجم 1043 سی سی دارای طراحی زیبا و قدرت بالایی است. این موتور سیکلت برای استفاده در سفرهای بلند مسافت و مسیرهای کوهستانی مناسب است و با قیمت مناسب، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک موتور سیکلت قدرتمند هستند.

2- هوندا CBR1000RR: این نوع موتور سیکلت با حجم 999 سی سی دارای طراحی زیبا و قدرت بالایی است. این موتور سیکلت برای استفاده در سفرهای بلند مسافت و مسیرهای کوهستانی مناسب است و با کیفیت ساخت بالا، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک موتور سیکلت قدرتمند هستند.

3- یاماها FZ1: این نوع موتور سیکلت با حجم 998 سی سی دارای طراحی زیبا و قدرت بالایی است. این موتور سیکلت برای استفاده در سفرهای بلند مسافت و مسیرهای کوهستانی مناسب است و با قیمت مناسب، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک موتور سیکلت قدرتمند هستند.

4- سوزوکی GSX-R1000: این نوع موتور سیکلت با حجم 999 سی سی دارای طراحی زیبا و قدرت بالایی است. این موتور سیکلت برای استفاده در سفرهای بلند مسافت و مسیرهای کوهستانی بسیار مناسب است

 

دوستان اگر خوب بود بگید ادامه بدیم


   
نقل‌قول
برچسب‌های موضوع
اشتراک:
پیمایش به بالا