آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

انواع موتور زیر 250 در ایران

1 ارسال‌
1 کاربران
0 Reactions
80 نمایش‌
reza pasban
(@reza-pasban)
عضو محترم Registered
عضو شده: 1 سال قبل
ارسال‌: 12
شروع کننده موضوع  

موتور سیکلت با حجم کمتر از 250 سی سی در ایران به دلیل وزن سبک، سهولت در حمل و نقل و مصرف کمتر سوخت، از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ایران، انواع مختلفی از موتور سیکلت با حجم کمتر از 250 سی سی تولید و واردات می شوند که در ادامه به معرفی برخی از آن ها پرداخته می شود.

1- هوندا سی بی 125: این نوع موتور سیکلت با حجم 125 سی سی، از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است. این موتور سیکلت دارای طراحی زیبا و جذابی است و برای استفاده در شهر و جاده های سطح شهر مناسب است.

2- یاماها YBR 125: این نوع موتور سیکلت با حجم 125 سی سی دارای طراحی زیبا و جذابی است و برای استفاده در شهر و جاده های سطح شهر مناسب است. این موتور سیکلت با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک موتور سیکلت با حجم کم هستند.

3- سوزوکی EN 125: این نوع موتور سیکلت با حجم 125 سی سی دارای ظاهری جذاب و مدرن است. این موتور سیکلت برای استفاده در شهر و جاده های سطح شهر مناسب است و با قیمت مناسب، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک موتور سیکلت با حجم کم هستند.

4- بنلی TNT 135: این نوع موتور سیکلت با حجم 135 سی سی دارای طراحی جذاب و خلاقانه است. این موتور سیکلت برای استفاده در شهر و جاده های سطح شهر مناسب است و با قیمت مناسب، انتخاب خوبی برای کسانی است که به دنبال یک موتور سیکلت با حجم کم هستند.

 

در ادامه شماها اطلاعاتتون بزارید تا کمکی باشه برای باقی دوستان


   
نقل‌قول
برچسب‌های موضوع
اشتراک:
پیمایش به بالا