آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

پژو 206 و انواع آن

2 ارسال‌
2 کاربران
2 Reactions
85 نمایش‌
(@amir206)
عضو معتمد Registered
عضو شده: 1 سال قبل
ارسال‌: 5
شروع کننده موضوع  

پژو 206 یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار خودرو جهان است. این خودرو با بیش از 20 سال سابقه تولید، در بیش از 100 کشور جهان به فروش می‌رسد. پژو 206 در ابتدا با دو در و چهار در تولید شد که در ادامه به سایر مدل‌های آن می‌پردازیم.

1- پژو 206 تیپ 1:
این مدل با موتور ۱۴۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 2 در و 4 در بوده و یکی از مدل‌های پر فروش پژو 206 محسوب می‌شود.

2- پژو 206 تیپ 2:
این مدل با موتور ۱۴۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 2 در و 4 در بوده و با ارائه تغییراتی در طراحی و قابلیت‌های خودرو، به فروش بیشتری دست یافت.

3- پژو 206 تیپ 3:
این مدل با موتور ۱۴۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 2 در و 4 در بوده و با ارائه تغییراتی در ظاهر و امکانات خودرو، به فروش بیشتری دست یافت.

4- پژو 206 تیپ 4:
این مدل با موتور ۱۴۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 2 در و 4 در بوده و با ارائه تغییراتی در طراحی، موتور و امکانات خودرو، به فروش بیشتری دست یافت.

5- پژو 206 تیپ 5:
این مدل با موتور ۱۶۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 2 در و 4 در بوده و با ارائه تغییراتی در ظاهر، موتور و امکانات خودرو، به فروش بیشتری دست یافت.

6- پژو 206 CC:
این مدل با موتور ۱۶۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 2 در بوده و با طراحی جذاب و خاص، به فروش بیشتری دست یافت.

7- پژو 206 SD:
این مدل با موتور ۱۴۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 4 در بوده و با ارائه تغییراتی در ظاهر و امکانات خودرو، به فروش بیشتری دست یافت.

8- پژو 206+:
این مدل با موتور ۱۴۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 2 در و 4 در بوده و با ارائه تغییراتی در ظاهر و امکانات خودرو، به فروش بیشتری دست یافت.

9- پژو 206 SW:
این مدل با موتور ۱۴۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 4 در بوده و با ارائه تغییراتی در طراحی و امکانات خودرو، به فروش بیشتری دست یافت.

10- پژو 206 RC:
این مدل با موتور ۲۰۰۰ سی سی تولید و به بازار عرضه شد. این خودرو دارای 2 در بوده و با ارائه تغییراتی در ظاهر، موتور و امکانات خودرو، به فروش بیشتری دست یافت.

به طور کلی، پژو 206 با ارائه مدل‌های متنوع، متناسب با نیازهای مختلف مشتریان، به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای دنیا تبدیل شده است.


   
ehsan_lancia reacted
نقل‌قول
برچسب‌های موضوع
(@akhbarkhodro)
عضو مهم Registered
عضو شده: 12 ماه قبل
ارسال‌: 4
 

سلام

پژو 407 در ایران موجود داریم؟

تولید میشه باز؟

نمایشگاه بابک
تعمیرگاه تخصصی تک گیربکس


   
ehsan_lancia reacted
پاسخنقل‌قول
اشتراک:
پیمایش به بالا