آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

لوازم و قطعات یدکی چانگان از کجا بگیریم

3 ارسال‌
3 کاربران
0 Reactions
53 نمایش‌
(@masod)
عضو معتمد Registered
عضو شده: 6 ماه قبل
ارسال‌: 5
شروع کننده موضوع  

سایت آسان وی www.asanway.com به عنوان یکی از بهترین فروشندگان قطعات و لوازم یدکی چانگان cs35 , eado و سایر خودروهای چینی شناخته شده است. این سایت به مشتریان خود ارائه می‌دهد:

1. محصولات با کیفیت و اصلی
2. تنوع و گستردگی در انواع قطعات و لوازم یدکی
3. خدمات پس از فروش قوی و حرفه‌ای
4. قیمت‌های رقابتی و مناسب
5. ارسال سریع و امن محصولات به مشتریان

بنابراین، با اعتماد به سایت آسان وی می‌توانید به راحتی قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خود را برای خودرو چانگان خود تهیه کنید. امیدوارم این اطلاعات به شما کمک کرده باشد.


   
نقل‌قول
(@amirali-amirteymor)
عضو فعال Registered
عضو شده: 5 ماه قبل
ارسال‌: 2
 

سلام. ممنون از راهنماییتون. من وارد سایت شدم. سایت خوبی دارن. من دنبال قطعه واترپمپ برلیانس h330 می گشتم. متاسفانه پیدا نکردم چون ارتباط سایت با سرور قطع شد. ولی در کل سایت خوبی هست و خوب محصولات رو دسته بندی کرده. یک سایت دیگه هم هست که من می شناسم که لوازم یدکی خودرو با ضمانت اصالت کالا و باکیفیت می فروشند. فروشگاه فروش لوازم یدکی خودرو مابیتک که فروش اقساطی و ارسال رایگان هم دارند.


   
پاسخنقل‌قول
yadakgolshani
(@httpsyadakgolshani-ir)
عضو مهم Registered
عضو شده: 5 ماه قبل
ارسال‌: 5
 

لوازم یدکی یکی از قطعات مهم است که باید از جاهای بخریم مطمین و ضمانت گارانتی و خدمات پس از فروش را داشته باشد از مزاکز و فروشگاه های معتیر لوازم یدکی بخریم از برند یا مارک معتیر و با کیفیت باشه برند سانکس یک برند معتبر در عین حالی گارانتی با ضمانت و خدمات پس از فروش برای مشتریانش  ارائه میدهد از نمایندگی های رسمی شرکت سانکس SUNEXباید خریدی کرد شرکت سانکس لوازم یدکی انواع خودرو های داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت مناسب تولید میکند فروشگاه اینترنتی یدک گلشنی نمایندگی رسمی بخش لوازم یدکی برند سانکس  در سراسر ایران است. 


   
پاسخنقل‌قول
اشتراک:
پیمایش به بالا