آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

تاریخچه کمپانی چری

2 ارسال‌
2 کاربران
0 Reactions
59 نمایش‌
hadi
 hadi
(@hadi)
عضو مهم Registered
عضو شده: 6 ماه قبل
ارسال‌: 3
شروع کننده موضوع  

کمپانی خودروسازی چری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین است و تاریخچه آن به سال ۱۹۹۷ بازمی‌گردد. در آغاز فعالیت، چری به عنوان یک شرکت دولتی تاسیس شد اما پس از مدتی به یک شرکت خصوصی تبدیل شد. این شرکت با ارائه خودروهای اقتصادی و با کیفیت، سریعاً جایگاه خود را در بازار چین و سپس در بازارهای جهانی پیدا کرد.

در سال ۲۰۰۵، چری ورود خود به بازار جهانی را آغاز کرد و خودروهای خود را به کشورهای مختلف صادر کرد. این شرکت با ارائه خودروهای متنوع از جمله خودروهای شهری، خانوادگی، SUV و خودروهای الکتریکی، توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

چری از زمان تأسیس تاکنون توانسته است به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین و جهان تبدیل شود و با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، جایگاه خود را در صنعت خودروسازی به خوبی تثبیت کند.


   
نقل‌قول
(@majidemdad)
عضو معتمد Registered
عضو شده: 6 ماه قبل
ارسال‌: 5
 

یا با اینکه شهرستان بردسیر بسیار بسیار به کرمان نزدیک است در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توان این سرویس را از کرمان به این شهرستان ارائه داد و امداد خودروسوار کرمان را به آنجا اعزام کرد؛ اما مجید امداد اقدام به ارائه سرویس امداد خودرو بردسیر نموده و به صورت اختصاصی به شما در بردسیر خدمات رسانی می‌کند.

امداد خودرو بردسیر  با بکارگیری از بهترین تکنسین ها  و امدادگران خود توانسته به یکی از بهترین امداد خودرو های بردسير معروف شود  .خدمات  امداد خودرو بردسیر مجید امداد شامل یدک کش ، خودروبر ، کفی ، مکانیک سیار ، امداد باتری است. این مجموعه در تمام روزهای هفته و همه ساعات شبانه‌روز آماده خدمت رسانی است. شما می توانید  خدماتی چون  تعمیر خودرو در محل، تعویض تسمه دینام، تعویض و پنچری لاستیک، تعویض فیلتر و پمپ بنزین، را از ما بخواهید مجید امداد از شهرستان بردسیر غافل نبوده و سعی کرده است خدمات امداد خودرو خود را تحت عنوان خدمات امداد خودرو بردسیر پوش دهد ما در سریعترین زمان نیروهای و تکنسین های اعزامی خود را به سوی امداد خواه راوانه می کنیم یکی از افتخارات ما در خدمات امداد خودرو بردسیر سرعت در ارائه خدمات است 


   
پاسخنقل‌قول
اشتراک:
پیمایش به بالا